top of page
Search
  • Writer's pictureAmir Koucha

نقل قول جدید از استیو جابز

جنی آیو مدیر اجرایی شرکت اچ دی پس از نزدیک به 30 سال، شرکت را ترک می کند - حرکتی که تماشاچیان اپل آن را به عنوان آخرین نشانه ای که اپل در حال دور شدن از دور اول طراحی است که توسط استیو جابز کارآفرین همراه است، تفسیر می کند.

Ive با پیشرو طراحی بزرگترین محصولات اپل در کنار شغل: آی پاد اصلی، آی فون ، اپل و ساعت اپل جایزه گرفته است.

مدیر اجرایی فعلی اپل تیم کوک بیشتر به خاطر عملیات و مدیریت شناخته شده است و جیوف ویلیامز جایگزین Ive از همان جهان است .

والتر ایزاکسون، زبده زندگینامۀ Jobs، در مصاحبه اخیر خود با CNBC نشان داد که جابز، کوک را به عنوان "یک مرد محصول" توصیف کرد - جزئیاتی که برای کتاب اسکاکسون 2011، «استیو جابز» تشدید شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی Business Insider بروید.

جابز گفت، استیو جابز، اواخر اواخر شرکت اپل، به تازگی منتقد نقص جایگزین وی بود، مدیر عامل شرکت اپل، تیم کوک: "تیم هیچ مردی محصول نیست."


در این مصاحبه در روز دوشنبه با CNBC، نقل قول جدید توسط والتر ایزاکسون، زبده زندگینامۀ Jobs، نشان داده شد. جابز به ایزاکوسون نیز در طول مصاحبه خود تا جابز در سال 2011 درگذشت.


ایزاکون با خبر شد که اپل مدیر اجرایی شرکت اپل ، اپل را ترک کرده است ، و این چیزی که برای شرکت پیش می آید.


Tim Cook Jony Ive

مدیر اجرایی شرکت اپل، جانی آیو و کوک.

رویترز

"هر روز هنگامی که جابز در انتهای کوپرتینو در دفتر حضور داشت، او در اواسط روز به آن درب بزرگ قفل شده که به استودیوی طراحی رفت، وارد شد - هرکس دیگر راه می رفت - و او می رفت ایزاکوسون گفت: "میز با جانی است." "آنها فقط گوشی را احساس نمی کردند، اما پلاگین، جک، سیم پیچ خورده - همه چیز دیگری بود و جابز در هسته اش محصول شخصی بود که دوست جونی را دوست داشت."


با مقایسه، کوک یک کارشناس عملیاتی است. نقش قبلی او در شرکت به عنوان عامل اصلی او بود و او در شرکت برای تدارکات، به جای محصولات، شناخته شده است.


ایزاکسون گفت: "من فکر می کنم آنچه که اکنون مشاهده می کنید، یک شرکت است که می داند چگونه به خوبی اجرا شود، اما این دو متفکر روحانی روحانی نیست که فقط زیبایی محصولات را زنده و نفس انداخته است."


ادامه مطلب: خروج جانی آیو ممکن است نشانه ای از این باشد که یکی از ستیزه گران تیم کوک، قدرتمندتر شده است


در مقابل، Jobs و Ive در طراحی برخی از محصولات مهم سونی اپل همکاری کردند: iPod، iPad، iPhone، و اخیرا - پردیس جدید اپل.


ایزاکسون گفت که نقل قول از بیوگرافی او را ترک کرده است، زیرا گاهی اوقات "چیزهایی را نرم و لطیف" می خواند که به نظر می رسید "خیلی سخت" است، اما نقل قول در حال حاضر بیشتر مربوط است که Ive از اپل خارج می شود.


اپل بلافاصله به درخواست شرکت بازرگانان برای نظر پاسخ داد.



3 views0 comments

Recent Posts

See All

هوش مصنوعی

استفاده از هوش مصنوعی در نسخه آفلاین مترجم گوگل افزوده شدن هوش مصنوعی به نسخه ی آفلاین مترجم گوگل، عملکرد آن را بهبود بخشیده و ترجمه های دقیق تر و با کیفیت تری در اختیار کاربران قرار می گیرد. قبلا ترج

Post: Blog2_Post
bottom of page